Thursday 29 December 2011

mimpikah aku???

alhamdulillah...kekasihku kol aku akhirnya...
dia 3g..sejuk hati aku tgk muka dia...rindu sgt...
aku da rasa diri aku & dia mcm suami isteri da...
tp xde da pggilan syg atau abg da...knp??
dlu dia jugak mintk aku pggl dia abg..sbb dia kata xde org pggl dia abg...
so dia nk aku sbgai kekasih dia pggl dia abg...
tp td dia msj dia pggl sy awk...
:'( luluh jantung aku rasa...tp aku ttp pndirian aku...
aku ttp pggl abg syg....dia mintk aku jge diri elok2..sbb.........
dia kata aku x pnh phm dia..aku x tunaikn jnj aku..aku ni x blh hrap...
:'( kata2 tu y kuar dr bbir dia...sebak aku x tahan....
apa y pling aku sdih....dia ckp x blh nk truskn hbngn ni da..
dia kata dia da bosan dgn aku....
:'( :'( :'( rasa nk kiamat dunia ni bila aku dgr dia ckp mcm 2....
adakh dia ckp ikut emosi??atau mmg dr hati dia??
yaallah.......................


dia ada bg kain pelekat kt aku....
aku tdo slalu dgn kain ni...
da pnuh air mata aku kt kain pelekat ni...
tp knp di saat aku perlukan dia...dia mkin nk jauh dgn aku??
:'( walau apa pon kptsn dia...aku ttp aggp diri aku dgn dia...
smpai akhir hayat aku...aku cinta dia...
dia kata bila aku da kje aku bgaul dgn laki...
pdhl sume kt tmpt kje aku da tau aku dgn dia...
xda niat aku nk curang...
dia slalu kata aku blakon... :'( aku sebak sgt...
dia kata nk tukar num fon...aku jd buntu da...
num dia aku y blikn  aku hrp dia x sia2kn wlaupn dia bosan dgn aku..
allah.... kau berikan lah aku jalan dan lmbutkn lah hati kekasihku mohd suafiafza baharom....
KWN2 Y BCE BLOG AKU NI TLG DOAKN KBHAGIAAN AKU OK....AMIN...........

No comments:

Post a Comment