Thursday 29 December 2011

tunjukkan aku jln y bnr..................

smkin hr smkin goyah antara aku & dia
apa patot aku bt??ada jln x untuk perbaiki ni sume??
 mlm td aku skt perut y teramat sgt...
aku gangstrik sbb x mkn.skt aku smpai ke rahim...
pkul 2.00 a.m aku kol kekasihku...aku kol msj bkali2...
tp xde jwpn....knp dia bsikap mcm 2 dgn aku???
aku ngis sorang2...smbil tahan skit... :'(
dan aku trus bdoa..supaya aku kuat untk tahan skt,wlaupun kekasihku x hiraukan aku.....
sedih,sebak,pilu x terkata....
skrg aku x tau nk bt apa...adakah dia msih mcintaiku & menyayangiku sperti dlu?? :'(
sbb dlm hdup aku xde sape2 pon....
dulu dia jnj bila dia da kje dia akn ko aku 1jam skali...
tp skrg dia g kje pon x bg tau aku...agaknya dia pk aku x???
setiap masa aku pk dia....yaallah.............kau berikn lah aku kekuatan untk mghadapi ujian y
kau berikan ini....dia snyp tnpa khabr dia hr ni..aku buntu ya allah.......:'(
mgkinkah dia ada tman baru y bt dia blh lupakn aku?? tp knp smudah 2 dia lupakan aku??
:'( :'( skrg aku ni sapa bg dia??xpntingkah aku dlm hdup dia??
knp mula2 dia jge aku bagai menatang minyak y penuh??
knp skrg dia layan aku mcm patung y x bernyawa??
yaallah...andai dia bkn milikku kau temukan dia dgn jodoh y baik..
aku redha yaallah... :'( aku sggp lenyap di matanya..asalkan dia bahagia...
tp knp begitu mudah dia lupakan aku??adakah pompuan lain di dlm hatinya??
dulu tangisan aku sgt berharga bg nya....
tp skrg bila aku titiskn air mata krn sikapnya...dia x endahkn...
tp kalau dia sygkn aku knp dia x hiraukan aku??
bkti apa lg y dia nk untk dia tau aku mcintainya??
dia bahagia ke kalau x msj & kol aku?? tp knp??
setiap saat aku menuggu pggilan dr dia...dia kje??bz??
xkn smpai xde msa untk aku??atau dia bsuka ria saat aku bjauhan dgn dia??
:'( yaallah...hati aku da byk terguris dgn sikapnya...tp slagi dia mcintaiku...
hati aku x kn hncur...aku pilih dia sbgai tman hdupku aku yakin dia boleh jge aku
hingga akhir hayat aku...
tp kalau dia ada y blh bhagiakn diri dia slain aku...kau tunjukkn lah yaallah..
aku sgt3 mcintai dirinya tp aku xkn mcintainya lbih drmu yaallah....
skrg...aku xtau nk bt apa..aku tggu pggilan dr dia..aku harapkan y terbaik yaallah...amin......

No comments:

Post a Comment